Hvordan ved dine sælgere, om de har haft en god uge?

Hvordan ved dine sælgere, om de har haft en god uge?

Hvordan kan du lede dine sælgere når denne måneds ordrer er konsekvensen af sælgernes arbejde gennem de seneste 3, 6 eller 12 måneder? Og hvordan ved du, om I gør, hvad der skal til for at nå budgettet om et halvt år?

Med Milestone Selling kan både du og hver af dine sælgere måle i realtid, om I hver måned skaber den fremdrift gennem pipeline, der skal til for at sikre jeres succes.

En række fordele kendetegner bedre salg med Milestone Selling
Se video om bedre målstyring

Bedre målstyring

Man kan ikke ramme et mål, man ikke kan se. Milestone Selling øger fokus på klare salgsmål for hver enkelt sælger – og gør målet relevant og nærværende hver dag. Men hvor klare er jeres mål reelt?

Se videoen her og overvej hvad det kunne betyde for jeres sælgeres fokus og motivation, hvis målene stod lysende klart lige foran dem, hver dag.

Se video om bedre målstyring

Effektivt salg

Hvordan sælger I? Har I skrevet ned hvordan I gør? Følger I en metode?

Der er penge i struktureret og procesorienteret salg. Det ved vi af erfaring, og videnskaben bekræfter det. Derfor har vi undersøgt hvor struktureret, der arbejdes med salg, og hvor klart salgsprocessen er defineret i mere end 300 danske salgsorganisationer.

Se videoen og find ud hvad andre gør, hvor tilfredse de er med det, og hvorfor procesorienteret salg skaber resultater.

Se video om troværdig pipeline

Troværdig pipeline

Hvordan forecaster I salget hos jer? Arbejder I med pipelinerapporter eller potentialelister?

Vi mener den traditionelle måde at anskue pipeline er stærkt problematisk. Faktisk påstår vi, at pipelines ikke giver mening – hvor kommer sandsynligheder f.eks. fra? Ofte er svaret sælgerens mavefornemmelse, og det er et uforsvarligt grundlag for en virksomheds budgetter.

Se videoen her og forstå hvorfor, baseret på input fra over 300 danske salgsorganisationer.

Se video om hvorfor salgsledelsen er udfordret

Udfordret salgsledelse

Hvordan leder du dine sælgere? Hvad er målstyring hos jer? Hvad registrerer og følger I op på?

I mange salgsorganisationer arbejdes der med en kombination af budgetter og aktivitetsmål, men ofte mangler salgsledelsen alligevel indsigt i sælgernes arbejde og har reelt mistet føling med markedet. Se videoen her og find ud af hvorfor traditionel ledelse ikke fungerer i salgsafdelingen.

Se video om fremdriftsledelse

Fremdriftsledelse

Når traditionel ledelse ikke fungerer i en salgsorganisation, er der brug for helt andre principper. Vi kalder det milepælsprincippet, og i denne video introduceres du til en helt anden og langt mere meningsfuld måde at lede og målstyre dine sælgere.

Med milepælsprincippet kan du i realtid måle om hver af dine sælgere på den korte bane lykkes med, hvad de skal nå, for at få succes på den lange bane.

Se video om designet af sælgere og salgschefer

Designet af sælgere og salgschefer

For at kunne sætte strøm til jeres salgsproces og designe det optimale salgsstyringsværktøj, der kan understøtte milepælsprincippet, har vi undersøgt hvad mere end 300 danske sælgere og salgschefer synes om det CRM-system, de har i dag – og hvilke ønsker og ideer de har til noget bedre.

Vi har taget deres input bogstaveligt og designet Milestone Selling ud fra danske sælgere og salgschefers ønsker, erfaringer og indsigt.

Se videoen her og se hvordan vi sammen kan sætte strøm til jeres salgsproces.