Større overblik i hverdagen

Hurtigt og nemt

Kun det essentielle

Fuld adgang fra iPad

Ingen installation

Fokus og overblik

Større overblik i hverdagen

Kun det vigtige

Et kundeemne - et skærmbillede

Udgangspunktet for Milestone Selling er, at det skal være simpelt. For avancerede systemer bliver blot endnu en irriterende pligt i hverdagen. Derfor fylder et kundeemne kun et skærmbillede. Det kan lade sig gøre, fordi vi har komprimeret eller fjernet det overflødige, så brugeren kan fokusere på det essentielle.

Helt grundlæggende registreres virksomhedens og kontakpersonens kontaktinformationer. Men I kan vælge specialfelter med relevant information om kundeemnet ift. jeres salgsmetode. Det kan f.eks. være information om segmentering, nøgletal fra jeres økonomistyringssystem osv.

I notefeltet registreres det hver gang en aktivitet eller milepæl markeres. Men notefeltet bruges samtidig til at gemme vigtig information fra dialogen med kundeemnet – på den måde har du alle dine noter om kundeemnet gemt ét sted.

For den avancerede bruger er der mulighed for at håndtere flere kontaktpersoner i samme virksomhed og flere salgsmuligheder, hvis I f.eks. har en indledende dialog om et af jeres produkter og har sendt til bud om et andet.

I skyen og hvor du er

Altid tilgængelig i skyen

Kan du åbne en browser, kan du bruge Milestone Selling.

Om du bruger Google Chrome på en PC på kontoret, Safari på en Mac hjemme eller er på nettet i bilen med en Ipad, så er Milestone Selling klar til at håndtere dit salgsarbejde.

Det kører i skyen, og derfor er der hverken teknikerbesøg, versionsopdateringer eller installationer. Kan du åbne en internet browser, kan du også bruge Milestone Selling.

Og hvis du er nervøs over at have data i cyberspace i stedet for på jeres egen server, så overvej om ikke Amazons døgnovervågede serverpark med 450.000 servere med back up hver nat er lige så sikkert som alternativet.

Fokus og overblik

Overblik og fokus på pipeline

Cockpittet er sælgerens daglige overblik og det første, man ser efter at være logget ind.

Her visualiseres jeres anvendte salgsproces (tilrettes 100% til jeres måde at sælge på), og alle kundeemner vises i processens faser. På den måde kan du se, hvor langt kundeemnet er kommet, og hvor mange kundeemner du har i hver fase.

Milepælene mellem hver fase viser dig, om der er bevægelse nok gennem pipeline. Om der er nok salgsmuligheder, som flytter sig fra fase til fase.

I øverste højre hjørne kan du søge og finde dine kundeemner. Og i nederste højre hjørne ser du hvilke kundeemner, du skal følge op på.

Du kan vælge at få præsenteret dine kundeemner i listeform og sortere og filtrere dem, hvis du foretrækker det sådan.

I nederste venstre hjørne har du et øjebliksbillede af din egen performance sammenlignet med dine kolleger.

Rapporter i realtid

Rapporter i realtid

Det, der bliver målt, bliver gjort, og Milestone Selling giver salgsledelsen præcise og altid opdaterede svar.

Det sker i form af 4 dashboards:

  • Cockpittet giver et billede af alle eller udvalgte sælgeres salgsarbejde på samme måde som sælgernes egne cockpit.
  • Milepæle fokuserer på fremdriften – er der tilstrækkelig bevægelse i pipeline på den korte bane i forhold til budgettet på den lange bane?
  • Pipeline viser, hvor mange ordrer og hvor stor en omsætning, der sandsynligt realiseres i de kommende måneder.
  • Aktiviteter redegør for sælgernes aktivitetsniveau. Her kan du vælge, hvilke aktiviteter, der er essentielle for salgsarbejdet og løbende følge med i, om salgsteamet gør, hvad der skal til.